Kontrola napojení
Funkci následujících napojení aplikace Péče o dárce prověřuje automaticky. V případě, že dojde k chybě nastavení (obvykle způsobené např. nechtěnou změnou práv a uživatelů v rámci bankovní aplikace nebo vypršení tokenů), tým podpory aplikace Péče o dárce s Vámi situacic vyřeší včas (do 5 dní od rozpojení, ještě než by měly platby dopad na kampaně), pomůže s opravou nastavení a data zpět doimportuje:
Informace o příchozích transakcí z Creditas | |
Informace o příchozích transakcí z ČSOB | |
Konverze a platby z Darujme.cz | |
Konverze a platby z Darujme.sk | |
Informace o příchozích transakcí z ČS (Erste Group) | |
Informace o příchozích transakcí z FIO | |
Informace o příchozích transakcí z Komerční banky | |
Informace o příchozích transakcí z Moneta bank | |
Informace o příchozích transakcí z Raiffeisenbank | |
Informace o příchozích transakcí z Tatra banka | |
Informace o příchozích transakcí z UniCredit bank | |
Informace o příchozích transakcí z VÚB |
Platební brány
V případě napojení platební brán je kontrola funkce prováděna s každou zadanou platbou a případné problémy jsou řešeny okamžitě:
Rozšíření vlastní platební brány o platby v kryptoměnách | |
Platby kartou přes vlastní platební bránu k účtu ČSOB | |
Konverze a platby z Darujme.cz | |
Konverze a platby z Darujme.sk | |
Platby kartou přes vlastní platební bránu (GP) | |
Platby kartou přes vlastní platební bránu (ThePay.cz) |
Loga uvedená u napojení mohou být registrovanými značkami a byla poskytuna z veřejně dostupných zdrojů.