Kontrola napojení

Funkci následujících napojení aplikace Péče o dárce prověřuje automaticky. V případě, že dojde k chybě nastavení (obvykle způsobené např. nechtěnou změnou práv a uživatelů v rámci bankovní aplikace nebo vypršení tokenů), tým podpory aplikace Péče o dárce s Vámi situacic vyřeší včas (do 5 dní od rozpojení, ještě než by měly platby dopad na kampaně), pomůže s opravou nastavení a data zpět doimportuje:

Informace o příchozích transakcí z Creditas
Informace o příchozích transakcí z ČSOB
Konverze a platby z Darujme.cz
Konverze a platby z Darujme.sk
Informace o příchozích transakcí z ČS (Erste Group)
Informace o příchozích transakcí z FIO
Informace o příchozích transakcí z Komerční banky
Informace o příchozích transakcí z Moneta bank
Informace o příchozích transakcí z Raiffeisenbank
Informace o příchozích transakcí z Tatra banka
Informace o příchozích transakcí z UniCredit bank
Informace o příchozích transakcí z VÚB

Platební brány

V případě napojení platební brán je kontrola funkce prováděna s každou zadanou platbou a případné problémy jsou řešeny okamžitě:

Rozšíření vlastní platební brány o platby v kryptoměnách
Platby kartou přes vlastní platební bránu k účtu ČSOB
Konverze a platby z Darujme.cz
Konverze a platby z Darujme.sk
Platby kartou přes vlastní platební bránu (GP)
Platby kartou přes vlastní platební bránu (ThePay.cz)

Loga uvedená u napojení mohou být registrovanými značkami a byla poskytuna z veřejně dostupných zdrojů.