o aplikaci


Aplikace Péče o dárce

Hlavní součástí našich služeb je poskytování online aplikace Péče o dárce. Neprodáváme Vám však žádný komerční software kvůli provizi - nabízíme Vám součást řešení digitalizace Vaší organizace, který usnadňuje práci nejen Vám, ale i nám.

Aplikaci si vyvíjíme pomocí vlastního týmu, na základě požadavků našich zákazníků. Máme tak možnost kdykoliv zpracovat zpětnou vazbu od Vás, od našeho týmu podpory i dárců.

Od začátku máte přístup ke všem funkcím bez omezení počtu uživatelských účtů nebo množství dat (výjimkou je jen správa grantů, která je kvůli své povaze zcela oddělena od ostatních agend). Odpadá dokupování modulů, licencí nebo přídavného software od jiných výrobců. Máte podrobné možnosti, jak kolegům nastavit co mají a nemají v aplikaci vidět.

Aplikace je designována tak, aby se nemusela kolegům „nutit“, ale naopak - aby bylo přirozené postupně na ni přecházet po jednotlivých krocích a agendách. Nemusíte se bát, že celá organizace bude muset přejít hromadně na nový nástroj. Začít lze s jednoduchou agendou potvrzení o daru, postupně se přesunout na fundraising a automatická napojení zápisů plateb a následně spustit telefundraising a řešit hromadnou komunikaci, cesty dárce a CRM. Tento proces může zabrat i několik měsíců (a není to na škodu, hlavní je stabilizace know-how a přijetí nástroje v týmech za svůj).


Stáhněte si zjednodušenou prezentaci (17 slidů)

Jak se liší Péče o dárce od Salesforce?

Hodně organizací se na nás obrací s dotazem, jak se liší obchodní CRM Salesforce a aplikace Péče o dárce. Proto jsme připravili porovnání obou řešení.

Přehled funkcí aplikace Péče o dárce:

Na vaší doméně a ve Vaší grafice

Vzhled CRM, dokumentů i emailů je míru upravena brandingu Vaší organizace. Přechod z webu na platební bránu nebo profil dárce je pro dárce přirozený. E-maily a PDF dokumenty si můžete sami upravit ve WYSIWYG editoru, který obsahuje grafické prvky s Vašimi logy, barvami a písmy.

Více...

Moderní nástroje pro firemní i individuální fundraising

Naše nástroje pro udržování vztahů, zahřívání, konverze i retence jdou s dobou. Od prvního dne používání aplikace máte přístup ke Všem pokročilým technikám péče o dárce. Správa automatizace pomocí cest Vám umožní minimalizovat náklady na obsluhu a levně testovat nové typy kampaní.

Více...

Kompletní řešení pro personalizovanou komunikaci

Posílejte e-maily i SMS z aplikace Péče o dárce bez nutnosti platit další platformu nebo službu. Změňte zasílání hromadných e-mailů na přesně cílené komunikační cesty dle zdrojů, slíbení a zájmů Vašich kontaktů. Propojte PR s fundraisingem.

Více...

Evidence kontaktů a aktivit napříč odděleními (CRM)

Aplikace Vám pomůže udělat pořádek ve všech kontaktech organizace, nejen dárcích, ale i o dobrovolnících a firmách. Přidávejte si ke kontaktům smlouvy, úkoly, poznámky, komunikaci a hlavně informace použitelné pro fundraisingovou segmentaci.

Více...

Připravené reporty bez programování

Roky zkušeností z fundraisingových, marketingových a finančních oddělení umožnily vybavit aplikaci již hotovými reporty s nejvhodnější formou pro každý z účelů. Aplikace má i obecné nástrojů pro filtrování, prohlížení a export údajů o kontaktech, dárcích, konverzích a darech.

Více...

Automaticky generované smlouvy o daru a potvrzení

Neztrácejte čas s vystavováním potvrzení a smluv, nechte dárce ať zadají všechna potřebné údaje online a dokumenty si sami vygenerují. Využijte potvrzení o daru a smlouvy jako retenčního nástroje.

Více...

Smlouvy a elektornické podpisy

Integrovaný nástroj na elektronické podepisování libovolných dokumentů, schvalovacích workflow a ukládání dokumentů Vám ušetří náklady i čas, protože nemusíte používat jiné online služby podobného typu.

Více...

bezpečně a přehledně pro malý tým i složitou strukturu poboček

Aplikaci může používat jakýkoliv počet uživatelů, aniž byste museli platit za další licence. Práva každého uživatele si můžete podrobně nastavi, takže do aplikace můžete bez obav pustit dobrovolníka pro přepisování kontaktů nebo člena správní rady.

Více...

správa grantových žádostí a žadatelů

Sbírejte žádosti o granty přes online formuláře, které se postarají o čistá a strukturovaná data, připravená pro hodnotící procesy a hlasování v komisích. Přes aplikaci můžete přijímat a upomínat průběžné, závěrečné a hodnotících zprávy a plánovat a evidovat splátky.

Více...

Napojení na jiné systémy a data

V první řadě se snažíme, aby všechny funkce byly na jednon místě, přímo v aplikaci a bez nutnosti napojovat a objednávat další systémy. Z aplikace Péče o dárce tak můžete posílat hromadné e-maily, tvořit webové formuláře, k dispozici je i integrovaná platební brána.

Při zavedení aplikace dokážeme dostat stávající data z jakéhokoliv IT systému a taková pomoc s importem je součástí každého nasazení.

Seznam všech napojení na externí systémy...


Více...

Zobrazit výčet všech funkcí v podobě seznamu.