bezpečně a přehledně pro malý tým i složitou strukturu poboček
Aplikaci může používat jakýkoliv počet uživatelů, aniž byste museli platit za další licence. Práva každého uživatele si můžete podrobně nastavi, takže do aplikace můžete bez obav pustit dobrovolníka pro přepisování kontaktů nebo člena správní rady.
Přečtěte si více o bezpečnosti aplikace a chraně dat, kterou používáme při poskytování našich služeb.
Správa uživatelů
- Nelimitovaný počet uživatelů
- Přidávání a deaktivace poboček a administrace uživatelů v nich
- Nastavení uživatelských práv pro uživatele z poboček
- Uživatelská práva detailně nastavitelná pro každého uživatele a podporujcí přirozené rozdělení agend mezi oddělení organizace
- Zabezpečení agend práce s větším počtem kontaktů (export, zobrazení) přes potvrzovací SMS kód
- Zabezpečení resetu hesla uživatele aplikace pouze pomocí SMS kódu
- Podpora vstup uživatelů do aplikace v roli externích operátorů call centra
- Neomezené úložiště dat (aplikace je testována pro zpracování jednotek milionů kontaktů a plateb)
GDPR
- Možnost anonymizace kontaktu
- Export dat o kontaktu
- Smazání všech dat kontaktu
- Nastavení pravidel komunikace - zamezení volání
- Nastavení pravidel komunikace - zamezení zasílání e-mailů
- Automatická anonymizace kontaktů, které nevykazují žádnou aktivitu (nejsou dárci, nemají interakce atp.)
Pokračujte v prohlížení dalších funkcí aplikace Péče o dárce: