Evidence kontaktů a aktivit napříč odděleními
Aplikace Vám pomůže udělat pořádek ve všech kontaktech organizace, nejen dárcích, ale i o dobrovolnících a firmách. Přidávejte si ke kontaktům smlouvy, úkoly, poznámky, komunikaci a hlavně informace použitelné pro fundraisingovou segmentaci.


Evidence kontaktů a interakcí
- Běžná CRM agenda - evidence kontaktů, firem, vkládání a mazání kontaktů
- Vlastní kategorie kontaktů (kromě standardní nabídky: osoba, firma), např. státní správa, škola
- Rychlé vyhledávání kontaktů podle e-mailu, jména, telefonu, adresy, variabilního symbolu
- Vkládání a plánování interakcí (poznámka, příloha, schůzka, e-mail, telefonát, zpráva)
- Vkládání a plánování úkolů (přiřazených uživatelům systému)
- Seznam všech odeslaných e-mailů pro každý kontakt
- Historie komunikace odeslané aplikací pro každý kontakt
- Evidence účasti kontaktu na fyzických a on-line akcích
- Historie slíbení a konverzí ke každému kontaktu
- Automatické nastavení oslovení v 5. pádu
Pokračujte v prohlížení dalších funkcí aplikace Péče o dárce: