Aktuální slíbení (periodicita, metoda platby, zdroj, datum očekávané platby, výše daru)
Věk
Úřední pohlaví
Čas a typ komunikace (v rámci různých časů v historii)
Vlastnosti přijatých plateb (v rámci různých časů v historii), definování skupin jako Významní dárci apod.
Filtrování dle typu aktivního slíbení (periodicita, metoda platby, zdroj, datum očekávané platby, výše daru)
Filtrování dle zapsaných newsletterů
Filtrování dle aktivit (např. navštívení webu, vygenerování potvrzení o daru, otevření e-mailů)
Platební brána
Vlastní platební brána agregující všechny metody plateb
Vzhled dle grafického manuálu a sladěný s webovými stránkami
Sběr údajů nutných pro evidenci darů
Možnost upravovat a vkládat vlastní texty a CSS/HTML kód
Podpora generování potvrzení o daru ihned po darování
Podpora podpisu smlouvy o daru
Spráce platebních formulářů (rozdělení na projekty, možnost grafické úpravy pro každý projekt bez programování)
Automatické i ruční generování certifikátů, výběr typu certifikátu dárcem (obrázek, oslovení, vzkaz...)
Sledování zdroje přístupů (podpora utm_source) a možnost vložení sledovacích kódů Google a Facebook
Call centrum / telefundraising
Brána pro snadné volání kontaktů (telefundraising) s automatickým plněním kontaktů
Zadávání výsledků hovoru bez nutnosti používání jiných aplikací
Uživatelská práva pro externí i interní call centrum
Podpora odloženého volání (na konkrétní čas a datum)
Nedovolaný kontakt - automatický výběr další zkoušky volání (střídání časů odpoledne/dopoledne)
Aktivní nabízení naplánovaných volání během pracovní doby operátora pomocí upomínek v aplikaci
Reporting výkonu operátorů volání a výsledků
Report přeskočených kontaktů - asistent ladění podmínek kampaní
Sběr a reportování dat o náladě volaných
Follow-up e-maily a SMS dle šablon (s možností nastavit různé šablony pro různé kampaně)
Možnost nakonfigurovat alternativní follow-up e-mail zaslaný kontaktům, kterým se dlouhodobě nedá dovolat nebo jejichž číslo není platné
Podpora exportu a importu kampaní pro externí agentury
Kompletní řešení pro personalizovanou komunikaci
Profil dárce
Možnost vygenerovat potvrzení o daru
Podpora separátních potvrzení o daru zvlášť pro každou pobočku (IČO) organizace
Zařazení darů pod právnickou nebo fyzickou osobu
Doplnění a úprava osobních údajů
Přehled poskytnutých darů
Možnost odhlášení/přihlášení k newsletterům
Změna textace všech obsahů, které jsou zobrazeny dárcům/kontaktům
Formulář pro doplnění údajů (např. pro potvrzení o daru)
Komunikace
Hromadné e-maily
Hromadné SMS (z čísla platného pro region), s možností odpovědi
Analýza čtenosti hromadných e-mailů
Analýza otevřených odkazů na úrovni konkrétního kontaktu a e-mailu
Analýza otevřených odkazů na úrovni konkrétního kontaktu a e-mailu
Personalizovaný obsah e-mailů/SMS
(oslovení, parametry slíbení, symboly, odkazy vedoucí na profil dárce nebo konverzi s předvyplněnými daty...)
Alternativy šablon e-mailů použitých v automatické komunikaci na základě segmentace
(např. speciální šablona pro pravidelné dárce nebo pro kontakty z určité sítě)
Personalizované podpisy e-mailů (i hromadných) s fotografií a kontakty odesílatele
E-maily se upravují v editoru, který podporuje grafickou identitu (barvy) organizace
Exportování reportů ve tvaru vhodném pro hromadné poštovní rozesílky
Nelimitovaný počet odeslaných e-mailů/zpráv
Generování adresních štítků na poštovní obálky
Cesty (automatická komunikace)
Administrace automatických cest pro plánování průběžné zpracování kontaktů (kampaní) bez nutnosti programování
Vstupy do cest na základě plateb, vyplnění formulářů, slíbení nebo pokročilé segmentace
(např. kontakt překročil hranici daru 5000 Kč za posledních 12 měsíců)
Výstupy z cest na základě plateb (opustit cestu, když přišla platba apod.)
Automatické kroky na cestě (pošli SMS, pošli e-mail)
Manuální kroky na cestě (volání, manuální zpracování)
Alternativní kroky v případě jiné preference komunikace (např. poslat e-mail, když není k dispozici tel. číslo)
Alternativní kroky v případě opakované nemožnosti se dovolat
Označení tel. čísla jako neplatného nebo jeho korekce
Reporting úspěšnosti konverzí, dovolání pro každou kampaň a operátora
Testovací režim (dny v rámci plánu cesty jsou vykonávány jako minuty) a aktivace/deaktivace zpracování cest
Manuální import seznamu kontaktů do cesty
Ukládání historie procházení cestami pro každý kontakt
Automatické odstraňování kontaktů identifikovaných jako roboti/spam
Nástroj pro průběžnou deduplikaci dat dle jména, telefonu, e-mailu a čísla účtu
Nástroj pro manuální čištění e-mailových adres obsahující překlepy
Automatická změna parametrů slíbení pro dárce, kteří svévolně upgradovali (částku nebo periodicity)
Evidence plateb a napojení na zdroje plateb
Automatický import výpisů z banky FIO, ČSOB, ČS, KB, Raiffeisenbank (a další, které podporují API nebo zasílání notifikace o příchozích transakcích e-mailem)
Podpora napojení na bránu ComGate (zákazník musí mít již založen účet pro tuto bránu)
Podpora napojení na bránu GP Webpay (zákazník musí mít již založen účet pro tuto bránu)
Podpora platbou přes trvalý příkaz (napojen na banky)
Podpora platbou přes PayPal
Podpora napojení na bránu Stripe (zákazník musí mít již založen účet pro tuto bránu)
Podpora napojení na Darujme.cz (automatický import plateb)
Podpora napojení na (automatický import seznamu plateb bankovním převodem)
Automatický import dárců a plateb z platformy Prestashop
Generování inkasních souborů (pro České banky)
Manuální zadávání plateb (převodem, sbírky)
Automatické párování (se strojovým učením) a manuální dodatečné párování plateb, které se nepodařilo přiřadit automaticky